Назустріч — платформа взаємодії ветеранів та роботодавців
Переглянути

Контент-менеджер

Контент-менеджер — це серце і душа будь-якого сайту чи сторінки в соціальних мережах. Адже все, що ми бачимо та читаємо в інтернеті — це справа рук контенщиків.

347
вакансій
22 500
середня зарплата

Що робить контент-менеджер

В першу чергу, звісно, займається контентом, тобто пише та коригує тексти для сайтів, додає ілюстрації чи відеоматеріали. Одним словом, відповідає за все, що публікується на вебресурсі. Втім, якщо невеликому інтернет-магазину потрібна людина, яка буде оновлювати і додавати картки товарів на сайті, ця посада теж відповідає позиції менеджера з контенту.

Але крім цього, в обов’язки контент-менеджера може входити ще ціла низка різноманітних завдань. Тоді контент-менеджер, як в приказці — «і швець, і жнець, і на дуді грець»: і тексти пише, і за SEO слідкує, і за аналітикою, і зображення редагує, і соцсторінки веде, і рекламу налаштовує. А якщо потрібно, і код поправить. Тут вже все залежить від місця роботи, рівня знань фахівця і амбіцій компанії.

Скільки отримує контент-менеджер

Зарплата контент-менеджера залежить від ступеня професіоналізму, регіону, форми роботи (штатна чи позаштатна) і обсягу роботи, який необхідно виконувати. Чим ширше коло обов’язків контент-менеджера, тим більше йому платять. Фахівці з високою зарплатою зазвичай виконують безліч завдань, контролюють інших співробітників і повністю відповідають за якість готового продукту.

22 500 грн

на квітень 2025

*за даними 898 вакансій

Розподіл зарплат

14 000 грн
35 000 грн

Зміна середньої зарплати

«Контент-менеджер» по Україні

За даними Work.ua — work.ua/stat

Які навички потрібні контент-менеджеру

  • Грамотно й просто писати. Фахівець з контенту має вміти створити легкий для читання і розуміння текст, влучивши у цільову аудиторію.
  • Вміння працювати з джерелами інформації, оптимізувати контент, щоб він краще ранжувався пошуковими системами, але не був перенасичений ключовими фразами.
  • Окрім дружби з елементарними Word, Exсel та Google Docs, контент-менеджеру стануть в нагоді базові знання HTML, щоб впевнено себе почувати в адмінці сайту, а також вміння працювати з графічними редакторами.
  • Знання Google Analytics, адже контент-менеджеру важливо вміти проаналізувати результати своєї роботи, відстежувати популярність матеріалів.
  • Розуміння інтернет-маркетингу та просування сайтів (SEO) також стануть у пригоді.
  • Друк наосліп. Значно полегшить роботу і прискорить її.
  • Уважність, бо роботу контент-менеджера бачать сотні, тисячі людей. І тільки лінивий пробачить помилки.

Наскільки затребуваними є контент-менеджери

В еру контенту? Вельми затребуваними. Сайтів у світі вже, мабуть, не менше, ніж піщинок на пляжі, і їх усі потрібно наповнювати, підтримувати їхню життєдіяльність та просувати.

347
вакансій на сайті

Кількість вакансій

«Контент-менеджер» по Україні

За даними Work.ua — work.ua/stat

Де вчитися на контент-менеджера

Спеціальної освіти, яка дозволяє працювати контент-менеджером, немає. У людей, що працюють з контентом сайтів, можна знайти у кишені найрізноманітніші дипломи.


Ще більше інформації про навчальні заклади.

Поділіться цим матеріалом з друзями та знайомими, запостіть його у себе в соціальних мережах, розкажіть про нього родичам, які не можуть визначитися з майбутньою професією. Адже кожен гідний отримати роботу своєї мрії!

Інші професії

Водій

Водій

Професія водія вельми романтична. Адже більшість часу водій проводить сам на сам з дорогою, своїми думками та «баранкою».

Редактор

Редактор

Редактор — дуже творча і відповідальна професія одночасно. Він відповідає за створення медіа-продукту: стаття в газеті, випуск шоу на телебаченні чи радіо або ціла книга.

>