Назустріч — платформа взаємодії ветеранів та роботодавців
Переглянути

PPC-спеціаліст

PPC-фахівець, Pay Per Click фахівець — це фахівець із контекстної реклами, він привертає на сайт користувачів, які з великою ймовірністю щось на ньому замовлять.

206
вакансій
37 500
середня зарплата

Що робить PPC-спеціаліст

PPC-фахівець або PPC-менеджер налаштовує показ реклами на потрібну цільову аудиторію на різних майданчиках, наприклад, банери на сайтах або рекламу на YouTube, і залучає нових клієнтів.

Він розраховує показники, яких можна досягти за певного бюджету, постійно оптимізує показники після запуску — робить все, щоб клік або перехід коштував дешевше, але приносив більший результат, тобто конверсію. А після завершення рекламної кампанії, робить звіт із її ефективності.

Робота поєднує в собі креатив і цифри: PPC-менеджер може пропонувати ідеї для креативів, комбінувати їх, але при цьому не повинен забувати про конверсії та статистику.

Скільки отримує PPC-спеціаліст

Зарплата PPC-фахівця залежить від досвіду та кваліфікації. Фахівець-початківець в IT може отримувати від 300 доларів. Що більше успішних кейсів у нього буде в портфоліо, то вищою буде оплата праці. Також гонорар залежить від складності проєкту, над яким доводиться працювати.

37 500 грн

на квітень 2025

*за даними 498 вакансій

Розподіл зарплат

19 000 грн
67 000 грн

Зміна середньої зарплати

«PPC-спеціаліст» по Україні

За даними Work.ua — work.ua/stat

Які навички потрібні PPC-спеціалісту

Робота PPC-менеджера неможлива без знань Google Analytics, Google AdWords, Google Tag Manager. Також йому можуть знадобитися й інші інструменти, все залежить від цілей замовника.

PPC-фахівець повинен вміти:

  • складати групи рекламних оголошень;
  • збирати семантичне ядро ​і мінус-слова;
  • працювати з бюджетами, зі ставками в рекламному кабінеті;
  • користуватися аналітикою, щоб розуміти наскільки кампанія успішна або збирати дані про поведінку аудиторії;
  • налаштовувати ретаргетинг;
  • підбирати рекламні заголовки і писати тексти до оголошень.

PPC-менеджеру знадобиться посидючість, увага до деталей, аналітичне та логічне мислення, креативність, здатність правильно інтерпретувати великий обсяг інформації.

Наскільки затребувані PPC-спеціалісти

PPC-менеджери стають дедалі популярнішими, бо все більше бізнесів хочуть налаштувати контекстну рекламу. Хороший спеціаліст буде завалений замовленнями на місяці вперед.

206
вакансій на сайті

Кількість вакансій

«PPC-спеціаліст» по Україні

За даними Work.ua — work.ua/stat

Де вчитися на PPC-спеціаліста

В університетах такої спеціальності немає, тож доведеться йти на курси. Але щоб легше засвоїти інформацію, можна закінчити спеціальності, де необхідні знання математики і логіки, а щоб розбиратися в рекламі загалом, варто закінчити факультет маркетингу.

Майбутнім абітурієнтам, які обирають професію та планують, де вчитися, в пригоді стане докладна покрокова інструкція «Вступ» від Education.ua. Скористайтеся нею, щоб розібратися з правилами вступу, підготуватися до іспитів, зрозуміти принцип зарахування, зібрати всі документи та не пропустити терміни їхньої подачі.


Ще більше інформації про навчальні заклади.

Поділіться цим матеріалом з друзями та знайомими, запостіть його у себе в соціальних мережах, розкажіть про нього родичам, які не можуть визначитися з майбутньою професією. Адже кожен гідний отримати роботу своєї мрії!

Інші професії

Журналіст

Журналіст

Журналіст — це співробітник засобу масової інформації, автор інформаційних та аналітичних матеріалів на різні теми.

Нотаріус

Нотаріус

Нотаріус — це професійний юрист, уповноважений державою засвідчувати законність та достовірність найрізноманітніших фактів, дій та документів.