Назустріч — платформа взаємодії ветеранів та роботодавців
Переглянути

SEO-спеціаліст

SEO-спеціаліст займається пошуковою оптимізацією — робить так, щоб сайт займав якомога кращі позиції, коли його «гуглять».

147
вакансій
32 500
середня зарплата

Що робить SEO-спеціаліст

SEO-спеціаліст займається просуванням сайтів у пошукових системах — робить так, щоб ресурс добре ранжувався. Для цього він проводить аудит сайту, аналізує конкурентів, визначає бюджет для результативного просування. Завдання фахівця можна розділити на два типи: зовнішня та внутрішня оптимізація.

До внутрішньої належить:

  • редагування структури сторінки;
  • зменшення швидкості завантаження сторінки;
  • підбір семантичного ядра, метатегів і ключових фраз;
  • налаштування індексації.

До внутрішньої — домовленість про обмін посиланнями і цитуванням або згадуванням з іншими ресурсами.

SEO-спеціаліст повинен постійно стежити за змінами роботи алгоритмів пошукових систем і оперативно впроваджувати зміни у свій сайт. І, звичайно, постійно аналізувати показники своєї роботи.

І все це для того, щоб «пошуковики» вважали сайт більш привабливим і видавали його в пошуку на перших сторінках. Таким чином сеошник привертає якісну аудиторію для свого клієнта.

Скільки отримує SEO-спеціаліст

Зарплата SEO-фахівця залежить від його рівня професіоналізму. Що досвідченіший сеошник, то більше він зможе залучити клієнтів на сайт і то більшою буде його винагорода. Також гонорар залежить від ринку, на який він працює, і наскільки великий обсяг роботи виконує.

32 500 грн

на квітень 2025

*за даними 308 вакансій

Розподіл зарплат

17 000 грн
57 000 грн

Зміна середньої зарплати

«SEO-спеціаліст» по Україні

За даними Work.ua — work.ua/stat

Які навички потрібні SEO-спеціалісту

Для того, щоб досягти результату, сеошник повинен:

  • знати, як працюють пошукові системи;
  • володіти Google Analytics;
  • вміти користуватися спеціальними програмами, наприклад, Netpeak Spider, Ahrefs;
  • знати прийоми нарощування посилальної маси;
  • вміти ставити ТЗ дизайнерам та копірайтерам;
  • знати правила юзабіліті сайту.

SEO-фахівцю знадобиться знати основи програмування, маркетингу, копірайтингу і роботи з контентом.

А ще сеошник повинен бути посидючим, уважним до деталей, володіти логічним мисленням і водночас залишатися креативним.

Наскільки затребувані SEO-фахівці

Що більше бізнес йде в онлайн, то популярніші стають SEO-фахівці, тому що без просування сайт не приноситиме бажаного прибутку.

147
вакансій на сайті

Кількість вакансій

«SEO-спеціаліст» по Україні

За даними Work.ua — work.ua/stat

Де вчитися на SEO-фахівця

У вишах такої спеціальності не існує, тож потрібно йти на курси. Але найбільше знань і досвіду можна отримати тільки на практиці, тому одразу ж після курсів варто або шукати стажування, або пробувати фрілансити, щоб вивчити світ SEO-оптимізації сповна.


Ще більше інформації про навчальні заклади.

Поділіться цим матеріалом з друзями та знайомими, запостіть його у себе в соціальних мережах, розкажіть про нього родичам, які не можуть визначитися з майбутньою професією. Адже кожен гідний отримати роботу своєї мрії!

Інші професії

Маркетолог

Маркетолог

Маркетолог — це спеціаліст з просування товарів та послуг на ринку. Це людина, яка знає смаки та вподобання аудиторії та вміє запропонувати саме те, чого наразі потребують потенційні покупці.

Бортпровідник

Бортпровідник

Бортпровідник — це людина, яка стежить за комфортом і безпекою пасажирів повітряного, наземного і морського транспорту.