Що робить оператор call-центра
Викликати таксі, записатися на прийом до лікаря, замовити їжу додому, отримати консультацію із використання банківської карти — із цими та багатьма іншими питаннями ми звертаємося в call-центр. Оператор з’ясовує завдання клієнта і або вирішує його самостійно, або переводить дзвінок на компетентного в даній ситуації співробітника.
Посадові обов’язки операторів call-центрів частково залежать від сфери діяльності організації, але є і загальні функції:
- прийом вхідних дзвінків;
- надання інформації за продуктами та послугами компанії;
- документальне оформлення заявок і замовлень;
- обробка запитів клієнтів із сайту;
- підготовка звітів про виконану роботу.
Оператори колл-центрів можуть здійснювати і вихідні дзвінки, щоб залучати потенційних клієнтів, інформувати клієнтів про нові послуги або акції, проводити анкетування або опитування.
Скільки отримує оператор call-центра
Рівень оплати праці операторів колл-центру безпосередньо залежить від рівня компанії, а також від конкретних посадових обов’язків, досвіду роботи за фахом і професійних навичок.
на апрель 2025
*по данным 2 252 вакансий
Распределение зарплат
Изменение средней зарплаты
«Оператор call-центра» по Украине
Які навички потрібні оператору call-центру
- Грамотна мова та дикція.
- Комунікабельність, доброзичливість та вміння встановлювати контакт із людьми.
- Терплячість, здатність до рутинної роботи і посидючість.
- Емоційна стійкість та вміння швидко орієнтуватися в складних й несподіваних ситуаціях.
Наскільки затребувані оператори call-центру
На сьогоднішній день фахівці телефонних служб затребувані в найрізноманітніших компаніях. Такі співробітники потрібні в довідкових службах і пунктах технічної підтримки, консалтингових, соціологічних та торгових організаціях. Фахівці телефонних служб працюють на підприємства, що забезпечують мобільний зв’язок, TV, інтернет. Аналітики стверджують, що професія оператора контакт-центру буде затребувана завжди, адже будь-які технології та автовідповідачі не зможуть замінити живого людського спілкування.
Количество вакансий
«Оператор call-центра» по Украине
Де вчитися на оператора call-центра
Найчастіше call-центри самостійно навчають своїх співробітників відповідно до специфіки діяльності.
Майбутнім абітурієнтам, які обирають професію та планують, де вчитися, в пригоді стане докладна покрокова інструкція «Вступ» від Education.ua. Скористайтеся нею, щоб розібратися з правилами вступу, підготуватися до іспитів, зрозуміти принцип зарахування, зібрати всі документи та не пропустити терміни їхньої подачі.
Поделитесь этим материалом с друзьями и знакомыми, запостите его у себя в социальных сетях, расскажите про него родственникам, которые не могут определиться с будущей профессией. Ведь каждый достоин получить работу своей мечты!
Другие профессии

Режисер монтажу
Режисер монтажу — це фахівець по роботі з відеоматеріалом (фрагментами відео, музикою, озвучкою, 3D-моделями, титрами тощо).

Контент-менеджер
Контент-менеджер — це серце і душа будь-якого сайту чи сторінки в соціальних мережах. Адже все, що ми бачимо та читаємо в інтернеті — це справа рук контенщиків.