Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Назустріч — платформа взаємодії ветеранів та роботодавців
Переглянути

Оператор call-центра

Оператор call-центра — це фахівець, який допомагає швидко отримати інформацію, вирішити проблему або зробити замовлення телефоном.

574
вакансии
22 500
средняя зарплата

Що робить оператор call-центра

Викликати таксі, записатися на прийом до лікаря, замовити їжу додому, отримати консультацію із використання банківської карти — із цими та багатьма іншими питаннями ми звертаємося в call-центр. Оператор з’ясовує завдання клієнта і або вирішує його самостійно, або переводить дзвінок на компетентного в даній ситуації співробітника.

Посадові обов’язки операторів call-центрів частково залежать від сфери діяльності організації, але є і загальні функції:

  • прийом вхідних дзвінків;
  • надання інформації за продуктами та послугами компанії;
  • документальне оформлення заявок і замовлень;
  • обробка запитів клієнтів із сайту;
  • підготовка звітів про виконану роботу.

Оператори колл-центрів можуть здійснювати і вихідні дзвінки, щоб залучати потенційних клієнтів, інформувати клієнтів про нові послуги або акції, проводити анкетування або опитування.

Скільки отримує оператор call-центра

Рівень оплати праці операторів колл-центру безпосередньо залежить від рівня компанії, а також від конкретних посадових обов’язків, досвіду роботи за фахом і професійних навичок.

22 500 грн

на апрель 2025

*по данным 2 252 вакансий

Распределение зарплат

14 000 грн
46 000 грн

Изменение средней зарплаты

«Оператор call-центра» по Украине

По данным Work.ua — work.ua/stat

Які навички потрібні оператору call-центру

  • Грамотна мова та дикція.
  • Комунікабельність, доброзичливість та вміння встановлювати контакт із людьми.
  • Терплячість, здатність до рутинної роботи і посидючість.
  • Емоційна стійкість та вміння швидко орієнтуватися в складних й несподіваних ситуаціях.

Наскільки затребувані оператори call-центру

На сьогоднішній день фахівці телефонних служб затребувані в найрізноманітніших компаніях. Такі співробітники потрібні в довідкових службах і пунктах технічної підтримки, консалтингових, соціологічних та торгових організаціях. Фахівці телефонних служб працюють на підприємства, що забезпечують мобільний зв’язок, TV, інтернет. Аналітики стверджують, що професія оператора контакт-центру буде затребувана завжди, адже будь-які технології та автовідповідачі не зможуть замінити живого людського спілкування.

574
вакансии на сайте

Количество вакансий

«Оператор call-центра» по Украине

По данным Work.ua — work.ua/stat

Де вчитися на оператора call-центра

Найчастіше call-центри самостійно навчають своїх співробітників відповідно до специфіки діяльності.

Майбутнім абітурієнтам, які обирають професію та планують, де вчитися, в пригоді стане докладна покрокова інструкція «Вступ» від Education.ua. Скористайтеся нею, щоб розібратися з правилами вступу, підготуватися до іспитів, зрозуміти принцип зарахування, зібрати всі документи та не пропустити терміни їхньої подачі.


Еще больше информации о учебных заведениях.

Поделитесь этим материалом с друзьями и знакомыми, запостите его у себя в социальных сетях, расскажите про него родственникам, которые не могут определиться с будущей профессией. Ведь каждый достоин получить работу своей мечты!

Другие профессии

Режисер монтажу

Режисер монтажу

Режисер монтажу — це фахівець по роботі з відеоматеріалом (фрагментами відео, музикою, озвучкою, 3D-моделями, титрами тощо).

Контент-менеджер

Контент-менеджер

Контент-менеджер — це серце і душа будь-якого сайту чи сторінки в соціальних мережах. Адже все, що ми бачимо та читаємо в інтернеті — це справа рук контенщиків.