Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Назустріч — платформа взаємодії ветеранів та роботодавців
Переглянути

SMM-менеджер

SMM-менеджер — зовсім не той, хто ставить хештеги і емодзі під селфі. Це фахівець, який працює з аналітикою, бюджетом та рекламними інструментами ключових соцмереж та месенджерів.

вакансия
25 000
средняя зарплата

Що робить SMM-менеджер

SMM-менеджер вирішує цілий ряд завдань, пов’язаних із залученням покупців з соціальних мереж, підвищенням іміджу компанії, а також впізнаваності та популярності товару або послуги.

Він створює та оформлює корпоративні сторінки в різних соціальних мережах, розробляє стратегію розвитку групи (яким чином будуть запрошуватися користувачі, яким буде контент, частота виходу постів), наповнює групу корисним контентом, який приверне і зацікавить цільову аудиторію, створює і підтримує спілкування в спільноті, відповідає на питання і коментарі учасників, видаляє спам, займається просуванням корпоративної сторінки (придумує конкурси та акції, відповідає за рекламу, яка повинна залучити нових учасників). А також цей спеціаліст веде і аналізує статистику просування, збільшення трафіку та його конвертації.

SMM-менеджер зобов’язаний бути в курсі останніх SMM-новин, знати про трендові SMM-продукти, добре орієнтуватися в сучасних передових, а також інноваційних SMM-інструментах. Робота SMM-спеціаліста вимагає постійного спілкування і перебування онлайн.

Скільки отримує SMM-менеджер

Рівень заробітної плати SMM-менеджера залежить від рівня кваліфікації фахівця, масштабу проекту і широти функціональних обов’язків. На нашій діаграмі можна побачити розподіл зарплат, які роботодавці вказують у своїх вакансіях на нашому сайті.

25 000 грн

на апрель 2025

*по данным 1 887 вакансий

Распределение зарплат

14 000 грн
42 000 грн

Изменение средней зарплаты

«SMM-менеджер» по Украине

По данным Work.ua — work.ua/stat

Які навички потрібні SMM-менеджеру

  • Звичайно, SMM-ник повинен любити соціальні мережі і активно ними користуватися, бути в курсі останніх SMM-новин, знати про трендові SMM-продукти, добре орієнтуватися в передових SMM-інструментах.
  • Але ще потрібна грамотність. Кому ж сподобається читати пости крутого бренду з помилками?
  • Уміння писати цікаві тексти, залучати підписників без накрутки і їх прямої покупки.
  • Уміння налаштувати таргетовану рекламу, знати програми і сервіси, що автоматизують і спрощують постинг.
  • Базові знання Google Analytics і графічних редакторів (VSCO, Snapseed, Lightroom).
  • Крім того, SMM-менеджер повинен знати всі можливості та специфіку кожної соціальної платформи (просування в Facebook, Instagram, Youtube і т.д.), володіє допоміжними маркетинговими інструментами.

Наскільки затребувані SMM-менеджери

Відсоток компаній, які використовують соціальні мережі для свого просування, зростає щороку. Саме тому затребуваність кваліфікованих SMM-фахівців збільшується.

вакансия на сайте

Количество вакансий

«SMM-менеджер» по Украине

По данным Work.ua — work.ua/stat

Де вчитися на SMM-менеджера

Щоб стати SMM-менеджером в Україні, є декілька варіантів навчання:

  • Вища освіта — вибирати варто виші, в яких є факультети маркетингу, журналістики чи філології.
  • Якщо ви хочете швиденько вивчитися на SMM-менеджера без здобуття вищої чи середньої спеціальної освіти, можна закінчити спеціалізовані курси SMM — це відмінний варіант для тих, хто задумується над зміною професії чи вдосконалення своїх навичок.

Майбутнім абітурієнтам, які обирають професію та планують, де вчитися, в пригоді стане докладна покрокова інструкція «Вступ» від Education.ua. Скористайтеся нею, щоб розібратися з правилами вступу, підготуватися до іспитів, зрозуміти принцип зарахування, зібрати всі документи та не пропустити терміни їхньої подачі.


Еще больше информации о учебных заведениях.

Поделитесь этим материалом с друзьями и знакомыми, запостите его у себя в социальных сетях, расскажите про него родственникам, которые не могут определиться с будущей профессией. Ведь каждый достоин получить работу своей мечты!

Другие профессии

Лікар-лаборант

Лікар-лаборант

Лікар-лаборант або просто лаборант — це людина, без роботи якої неможливо проводити лікування хворих у медичних установах, дати оцінку санітарно-епідеміологічного стану різних підприємств, міст, країн і навіть заарештувати винних у злочинах.

Економіст

Економіст

Економіст — це фахівець, який допомагає компанії або підприємству розставити пріоритети та цілі в роботі так, щоб прибуток був більшим, а витрати меншими.

>