Що робить SMM-менеджер
SMM-менеджер вирішує цілий ряд завдань, пов’язаних із залученням покупців з соціальних мереж, підвищенням іміджу компанії, а також впізнаваності та популярності товару або послуги.
Він створює та оформлює корпоративні сторінки в різних соціальних мережах, розробляє стратегію розвитку групи (яким чином будуть запрошуватися користувачі, яким буде контент, частота виходу постів), наповнює групу корисним контентом, який приверне і зацікавить цільову аудиторію, створює і підтримує спілкування в спільноті, відповідає на питання і коментарі учасників, видаляє спам, займається просуванням корпоративної сторінки (придумує конкурси та акції, відповідає за рекламу, яка повинна залучити нових учасників). А також цей спеціаліст веде і аналізує статистику просування, збільшення трафіку та його конвертації.
SMM-менеджер зобов’язаний бути в курсі останніх SMM-новин, знати про трендові SMM-продукти, добре орієнтуватися в сучасних передових, а також інноваційних SMM-інструментах. Робота SMM-спеціаліста вимагає постійного спілкування і перебування онлайн.
Скільки отримує SMM-менеджер
Рівень заробітної плати SMM-менеджера залежить від рівня кваліфікації фахівця, масштабу проекту і широти функціональних обов’язків. На нашій діаграмі можна побачити розподіл зарплат, які роботодавці вказують у своїх вакансіях на нашому сайті.
на апрель 2025
*по данным 1 887 вакансий
Распределение зарплат
Изменение средней зарплаты
«SMM-менеджер» по Украине
Які навички потрібні SMM-менеджеру
- Звичайно, SMM-ник повинен любити соціальні мережі і активно ними користуватися, бути в курсі останніх SMM-новин, знати про трендові SMM-продукти, добре орієнтуватися в передових SMM-інструментах.
- Але ще потрібна грамотність. Кому ж сподобається читати пости крутого бренду з помилками?
- Уміння писати цікаві тексти, залучати підписників без накрутки і їх прямої покупки.
- Уміння налаштувати таргетовану рекламу, знати програми і сервіси, що автоматизують і спрощують постинг.
- Базові знання Google Analytics і графічних редакторів (VSCO, Snapseed, Lightroom).
- Крім того, SMM-менеджер повинен знати всі можливості та специфіку кожної соціальної платформи (просування в Facebook, Instagram, Youtube і т.д.), володіє допоміжними маркетинговими інструментами.
Наскільки затребувані SMM-менеджери
Відсоток компаній, які використовують соціальні мережі для свого просування, зростає щороку. Саме тому затребуваність кваліфікованих SMM-фахівців збільшується.
Количество вакансий
«SMM-менеджер» по Украине
Де вчитися на SMM-менеджера
Щоб стати SMM-менеджером в Україні, є декілька варіантів навчання:
- Вища освіта — вибирати варто виші, в яких є факультети маркетингу, журналістики чи філології.
- Якщо ви хочете швиденько вивчитися на SMM-менеджера без здобуття вищої чи середньої спеціальної освіти, можна закінчити спеціалізовані курси SMM — це відмінний варіант для тих, хто задумується над зміною професії чи вдосконалення своїх навичок.
Майбутнім абітурієнтам, які обирають професію та планують, де вчитися, в пригоді стане докладна покрокова інструкція «Вступ» від Education.ua. Скористайтеся нею, щоб розібратися з правилами вступу, підготуватися до іспитів, зрозуміти принцип зарахування, зібрати всі документи та не пропустити терміни їхньої подачі.
Поделитесь этим материалом с друзьями и знакомыми, запостите его у себя в социальных сетях, расскажите про него родственникам, которые не могут определиться с будущей профессией. Ведь каждый достоин получить работу своей мечты!
Другие профессии

Лікар-лаборант
Лікар-лаборант або просто лаборант — це людина, без роботи якої неможливо проводити лікування хворих у медичних установах, дати оцінку санітарно-епідеміологічного стану різних підприємств, міст, країн і навіть заарештувати винних у злочинах.

Економіст
Економіст — це фахівець, який допомагає компанії або підприємству розставити пріоритети та цілі в роботі так, щоб прибуток був більшим, а витрати меншими.